Náplň práce
- plánování a exekuce online marketingových kampaní (Google Ads, Sklik, Social Media a další)
- reporting, analýza a optimalizace kampaní s důrazem na dosažení stanovených KPIs
- online marketingový budget a jeho alokace mezi jednotlivé kanály
- budeš se podílet na celkové marketingové strategii společnosti a úzce spolupracovat s dalšími členy marketingového oddělení
Předpoklady
- zkušenosti na podobné pozici alespoň 4 roky a několik úspěšných kampaní
- erfektní znalost reklamních systémů a nástrojů (Google Ads/Analytics, Meta, Sklik a další)
- zkušenost s nástroji jako je Ecomail nebo Hotjar výhodou
- analytické schopnosti, dokážeš interpretovat čísla a na základě toho činit rozhodnutí
- jsi v obraze - sleduješ nové trendy a rád se vzděláváš
- jsi proaktivní, přicházíš s novými nápady, orientuješ se na výsledek
Nabízíme
- být součástí vzniku nového brandu, podílet se na jeho růstu a tvořit zajímavé kampaně
- stabilní práci v perspektivní společnosti
- možnost profesního růstu
- přátelský kolektiv
- širokou škálu benefitů
- bonusy/prémie
- výhodné investování
- příspěvek na DIP/DPS
- kurzy angličtiny s rodilým mluvčím
- stravenkový paušál
- Multisport karta
- pět týdnů dovolené
- vzdělávací školení
- firemní akce a teambuildingy
Odpovědi obsahující strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte prostřednictvím Teamio.
Všechny došlé životopisy pečlivě posoudíme vzhledem k požadované praxi, zkušenosti a dalším specifikům pozice.