Pracovník Oddělení správy smluv/Back Office

Náplň práce:

  • kontrola a zpracování smluv uzavřených s klienty, vyhodnocování AML dotazníků
  • administrace smluv, pokynů klientů a obchodů na jejich základě uzavřených
  • vytěžování a zadávání základních informací do počítače z listin
  • realizace neobchodních převodů cenných papírů včetně mezinárodních
  • zpracování výplaty kupónů dluhopisů a dividend podílových listů
  • evidence pokynů klientů a obchodů na jejich základě uzavřených
  • zpracování příchozích a odchozích plateb klientů v CZK i zahraničních měnách
  • archivace listin

Předpoklady:

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • anglický jazyk na dobré komunikační úrovni výhodou
  • schopnost rychle se učit a ochota tvrdě pracovat
  • flexibilita
  • velmi dobrá znalost práce s počítačem
  • samostatnost

Nabízíme:

  • zajímavou práci v přátelském a dynamickém kolektivu
  • moderní prostředí v atraktivní lokalitě centra Prahy s výbornou dopravní dostupností
  • odpovídající platové ohodnocení
  • širokou škálu benefitů
    • 5 týdnů dovolené
    • bonusy / prémie
    • příspěvky na penzijní pojištění
    • stravenky
    • vzdělávací kurzy / školení
    • příspěvek na sport
    • firemní akce a teambuildingy
    • občerstvení na pracovišti 

Odpovědi obsahující strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte na jobs@conseq.cz a v předmětu uveďte pozici, o kterou máte zájem.

Všechny došlé životopisy pečlivě posoudíme vzhledem k požadované praxi, zkušenosti a dalším specifikům pozice. Uchazeči, jejichž profesní nabídka nejvíce odpovídá, budou pozváni do 4 týdnů k osobnímu pohovoru. Ostatní kandidáty bohužel nemůžeme individuálně kontaktovat. Děkujeme za pochopení.

Zeptejte se nás

Rádi bychom vás informovali, že osobní údaje poskytnuté ve výše uvedené podobě budou použity pouze k odpovědi na tuto korespondenci.