Specialista/ka oddělení Customer Care

Náplň práce:

  • poskytování servisu obchodním zástupcům a stávajícím klientům
  • telefonická, emailová a osobní komunikace
  • odborná podpora v oblasti investičních a penzijních produktů
  • možnost specializace a individuálního rozvoje v rámci zhruba 20členného týmu

Předpoklady:

  • SŠ vzdělání zakončené maturitou
  • čeština (rodilý mluvčí)
  • výborné komunikační schopnosti a příjemné vystupování
  • základní znalost finančního trhu, penzijního spoření výhodou
  • znalost MS Office (MS Excel, MS Word, MS Outlook)

Nabízíme:

  • rozšíření znalostí o finančních trzích, nahlédnutí do zákulisí obchodníka s cennými papíry a penzijní společnosti
  • příprava na zkoušky odborné způsobilosti pro investiční a penzijní produkty
  • stabilní práci v perspektivní společnosti
  • možnost profesního růstu
  • přátelský kolektiv
  • širokou škálu benefitů
    • pět týdnů dovolené
    • bonusy/prémie
    • příspěvky na penzijní spoření
    • stravenkový paušál
    • vzdělávací kurzy/školení
    • příspěvek na sport
    • firemní akce a teambuildingy
Vhodné i pro studenty a absolventy, možnost zkráceného úvazku.

Odpovědi obsahující strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte na jobs@conseq.cz a v předmětu uveďte pozici, o kterou máte zájem.

Všechny došlé životopisy pečlivě posoudíme vzhledem k požadované praxi, zkušenosti a dalším specifikům pozice. 
 
Zeptejte se nás

Vložte bezpečnostní kód:
 Security code
 

Vaše soukromí bereme vážně a osobní údaje, které nám poskytnete, použijeme pouze v souladu s podmínkami našich zásad ochrany osobních údajů.