Specialista/ka oddělení Customer Care

Náplň práce:

  • poskytování servisu obchodním zástupcům a stávajícím klientům
  • telefonická, emailová a osobní komunikace
  • odborná podpora v oblasti investičních produktů a penzijního spoření
  • možnost specializace a individuálního rozvoje v rámci zhruba 15členného týmu

Předpoklady:

  • SŠ vzdělání zakončené maturitou
  • výborné komunikační schopnosti a příjemné vystupování
  • zájem o finanční produkty
  • ochota učit se novým věcem
  • zodpovědnost a samostatnost
  • ekonomické vzdělání výhodou
  • znalost MS Office (MS Excel, MS Word, MS Outlook)

Nabízíme:

  • rozšíření znalostí o finančních trzích, nahlédnutí do zákulisí obchodníka s cennými papíry a penzijní společnosti
  • příprava na zkoušky odborné způsobilosti pro investiční a penzijní produkty
  • zajímavou práci v přátelském a dynamickém kolektivu
  • moderní prostředí v atraktivní lokalitě centra Prahy s výbornou dopravní dostupností
  • odpovídající platové ohodnocení
  • širokou škálu benefitů
    • 5 týdnů dovolené
    • bonusy / prémie
    • příspěvky na penzijní pojištění
    • stravenky
    • vzdělávací kurzy / školení
    • příspěvek na sport
    • firemní akce a teambuildingy
    • občerstvení na pracovišti
  • vhodné i pro studenty a absolventy, možnost zkráceného úvazku

Odpovědi obsahující strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte na jobs@conseq.cz a v předmětu uveďte pozici, o kterou máte zájem.


Všechny došlé životopisy pečlivě posoudíme vzhledem k požadované praxi, zkušenosti a dalším specifikům pozice. Uchazeči, jejichž profesní nabídka nejvíce odpovídá, budou pozváni do 4 týdnů k osobnímu pohovoru. Ostatní kandidáty bohužel nemůžeme individuálně kontaktovat. Děkujeme za pochopení.
Zeptejte se nás

Rádi bychom vás informovali, že osobní údaje poskytnuté ve výše uvedené podobě budou použity pouze k odpovědi na tuto korespondenci.