Specialista/ka pro zákaznickou péči

Náplň práce

  • pečovat o naše klienty a obchodní partnery – osobně, telefonicky a emailem
  • poskytovat podporu v oblasti penzijního spoření
  • spolupracovat s kolegy v menším přátelském týmu a postupně se specializovat na konkrétní oblast
  • neustále se vzdělávat a rozšiřovat své znalosti.

Předpoklady

  • SŠ vzdělání zakončené maturitou
  • výborné komunikační schopnosti a příjemné vystupování
  • zájem o finanční produkty
  • ochota učit se novým věcem
  • zodpovědnost a samostatnost
  • ekonomické vzdělání výhodou
  • znalost MS Office (MS Excel, MS Word, MS Outlook)

Co u nás získáš

  • rozšíření znalostí o finančních trzích, nahlédnutí do zákulisí obchodníka s cennými papíry a penzijní společnosti
  • příprava na zkoušky odborné způsobilosti pro investiční a penzijní produkty
  • vhodné pro studenty a absolventy, možnost zkráceného úvazku
  • stabilní práci v perspektivní společnosti
  • možnost profesního růstu
  • přátelský kolektiv
  • širokou škálu benefitů
    • bonusy/prémie
    • výhodné investování
    • příspěvek na DIP/DPS
    • kurzy angličtiny s rodilým mluvčím
    • stravenkový paušál
    • Multisport karta
    • pět týdnů dovolené
    • vzdělávací školení
    • firemní akce a teambuildingy

Odpovědi obsahující strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte prostřednictvím Teamio.

Všechny došlé životopisy pečlivě posoudíme vzhledem k požadované praxi, zkušenosti a dalším specifikům pozice.

Zeptejte se nás

Vložte bezpečnostní kód:
 Security code
 

Vaše soukromí bereme vážně a osobní údaje, které nám poskytnete, použijeme pouze v souladu s podmínkami našich zásad ochrany osobních údajů.