Specialista/ka v administrativě pro zákaznickou péči

Koho hledáme?

  • spolehlivou, pečlivou, komunikativní osobnost s vysokým pracovním nasazením
  • alespoň SŠ vzdělání s maturitou a dobrou orientací v MS Office (Excel, Word, Outlook)
  • možnost docházet každý pracovní den od 8 do 15 hod, ale ideálně i v odpoledních hodinách (plný úvazek na 8 hodin denně je vítán)
  • předchozí zkušenost v oblasti administrativy a práce s dokumenty velkou výhodou
  • podmínkou je výborná znalost českého jazyka

Co Tě u nás čeká?

  • předávání žádostí (obchodní pokyny, změny údajů, modifikace a další)
  • písemná komunikace s klienty a finančními poradci s tím související
  • další administrativa spojená s chodem oddělení klientského servisu

Co získáš?

  • rozšíříš si znalosti o finančních trzích a uvedeš je do praxe
  • zařídíme Ti odbornou investiční zkoušku dle zákona č. 256/2004 Sb. o podnikání na kapitálovém trhu
  • získáš zkušenosti od profesionálů, kteří jsou v oboru velmi dlouho
  • stabilní práci v perspektivní společnosti
  • možnost profesního a osobní rozvoje
  • přátelský kolektiv
  • širokou škálu benefitů
    • bonusy/prémie
    • výhodné investování
    • příspěvek na DIP/DPS
    • kurzy angličtiny s rodilým mluvčím
    • stravenkový paušál
    • Multisport karta
    • pět týdnů dovolené
    • vzdělávací školení
    • firemní akce a teambuildingy

Odpovědi obsahující strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte na jobs@conseq.cz a v předmětu uveďte pozici, o kterou máte zájem.

Všechny došlé životopisy pečlivě posoudíme vzhledem k požadované praxi, zkušenosti a dalším specifikům pozice. 

Zeptejte se nás

Vložte bezpečnostní kód:
 Security code
 

Vaše soukromí bereme vážně a osobní údaje, které nám poskytnete, použijeme pouze v souladu s podmínkami našich zásad ochrany osobních údajů.