Koho hledáme?
- spolehlivou, pečlivou, komunikativní osobnost s vysokým pracovním nasazením
- alespoň SŠ vzdělání s maturitou a dobrou orientací v MS Office (Excel, Word, Outlook)
- možnost docházet každý pracovní den od 8 do 15 hod, ale ideálně i v odpoledních hodinách (plný úvazek na 8 hodin denně je vítán)
- předchozí zkušenost v oblasti administrativy a práce s dokumenty velkou výhodou
- podmínkou je výborná znalost českého jazyka
Co Tě u nás čeká?
- předávání žádostí (obchodní pokyny, změny údajů, modifikace a další)
- písemná komunikace s klienty a finančními poradci s tím související
- další administrativa spojená s chodem oddělení klientského servisu
Co získáš?
- rozšíříš si znalosti o finančních trzích a uvedeš je do praxe
- zařídíme Ti odbornou investiční zkoušku dle zákona č. 256/2004 Sb. o podnikání na kapitálovém trhu
- získáš zkušenosti od profesionálů, kteří jsou v oboru velmi dlouho
- stabilní práci v perspektivní společnosti
- možnost profesního a osobní rozvoje
- přátelský kolektiv
- širokou škálu benefitů
- bonusy/prémie
- výhodné investování
- příspěvek na DIP/DPS
- kurzy angličtiny s rodilým mluvčím
- stravenkový paušál
- Multisport karta
- pět týdnů dovolené
- vzdělávací školení
- firemní akce a teambuildingy
Odpovědi obsahující strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte na jobs@conseq.cz a v předmětu uveďte pozici, o kterou máte zájem.
Všechny došlé životopisy pečlivě posoudíme vzhledem k požadované praxi, zkušenosti a dalším specifikům pozice.